Monday, 10 November 2014

Selamat hari Lahir to besty


Suatu masa dulu, dia la yg tengok aku menangis bawah cahaya bulan. Dia la yg ketuk2 belakang aku suruh sabar dengan keadaan. Dia la yg bagi aku ubat penenang waktu aku tengah bengang. Dia jugak laa yg sanggup teman aku bukak posa dlm gelap malam semata2 nk berbukak jgak kat taman. *yaa aku memang mengada dan banyak kerenahnyaaa..*

Tapi still dia boleh tahan.*xtaw la kalau dalam camana kann* hihi.

Paling xlupa, dia jugak la yg hantarkan makanan all the way dr mahallah dia sbb aku xda selera makan, dan masa tu cuma dia jaa yg amik berat psl aku.

Seriously,  tak suma orang terpilih untuk ada orang masa dia susah senang. Alhamdulillah, Allah bg aku satu. Biar cuma satu asalkan dia tak kutuk2 belakang, buruk2 kan belakang. Lebih baik cuma satu drpd kau punya banyak tp tu cuma baik depan. Hmm

8years and still counting.

Aku harap Allah akan temukan hg dgn orang2 yg baik *sbb hg baik* dan semoga Allah sentiasa jaga dan lindungi hang. Kebaikan yg hg pernah buat kt aku tak mungkin aku dapat balas.

And lastly, maafkan semua salah silap aku, aku yg suka lambat, suka menyusahkan hang dan kalau aku pernah buat hg terasa, maaf nah. Aku beruntung sbb Allah bg aku kwn yg baik walaupun aku tak baik.

Thanks for everything.
Ukhwah till jannah.
Sanah helwah pijer :)
#pijaturns20
#101194

2 comments:

Aqilah Azmi said...

Hii kak yg lagi manis hiks.
Alhamdulillah kan dpt kawan yg super nice cemni hmm

Qila pun alhamdulillah surrounding baik sgt hehe
Qila doa kak n her ukhuwah till jannah gitewww hihi

athiqi ariff said...

epi besday pija...besh kan ada member yg memahami kita..