Monday, 16 December 2013

SPECIAL GIVEAWAY BY GALERI KRAF NAILOFAR

In the name of ALLAH Most Gracious and Most Merciful

Sempena ketibaan tahun baru iaitu 2014 dan pengakhiran 2013, meh join special giveaway by GALERI KRAF NAILOFAR. Syarat penyertaan senang je dan kalau ada rezeki in shaa Allah boleh menang. Apepun, mari kita set niat baru, azam baru dan cita-cita baru untuk tahun yang akan datang ^_^.
KLIK SINI untuk join okayy :D



Sempena ketibaan tahun baru 2014, saya bertekad untuk  berubah ke arah yang lebih baik dan bertekad untuk capai matlamat hidup yang paling utama iaitu mendekatkan diri dengan Allah. Dalam kesibukan mencari ilmu, tidak bererti saya harus lupakan tanggungjawab sebagai Muslim di mana kewajipan yang saya harus laksanakan. Selain itu, saya juga berazam untuk kurangkan beban ibu dan ayah saya. Sebagai seorang anak dan seorang pelajar, in shaa Allah saya akan cuba usaha bahagiakan mak dan ayah saya walau dengan apa cara sekalipun dan saya harapkan agar mak dan ayah saya sentiasa dalam redha Allah. Akhir sekali, moga niat saya dan para pembaca sekalian dalam menuntut ilmu diperbetulkan semula. Moga kita menuntut ilmu kerana Allah taala dan bukan kerana gred semata( maaf kalau panjang atau ‘over’, katanya, moga diangkat menjadi doa, so inilah harapan saya.huhu)

# Life as MUJAHID, Die as SYAHID ^_^ #


4 comments:

Kraf Nailofar said...

Salam ziarah perdana,

Terima kasih kerana sudi menyertai GA kami. Dengan ini, penyertaan anda diterima.

All the best!

Salam kemesraan,
Galeri Kraf Nailofar :)

http://galeri-krafnailofar.blogspot.com/

MaWaR RinDu said...

owhh alhamdulillah.. terima kasih sudi terima..huhu

#salam ukhwah jugak :D

Nur Khairiah Irwanie said...

good luck aza..
InshaAllah..redha mak ayah tue penting..:)

Kraf Nailofar said...

adik, balas butirah diri :)
maklumat lanjut di sini

http://galeri-krafnailofar.blogspot.com/2013/12/pemenang-special-giveaway-by-galeri.html