Thursday, 26 September 2013

What Happen to me?

Assalamualaikum bloggers yg dirindui !
tak lama mana menghilang, datang kembali..
rinduuuuu ~~~
tp sebenarnya kt sini nak citer something.
I don't know what happen to me..
stress kah aku?
minggu ni aku taktaw apa yg tak kena dgn aku sbb nya, aku asyik lost ja dalam kelas. contohnya, pagi ni lg skali kena.. lcturer dah tunda klas pd waktu petang tp aku tak paham macam mana aku boleh tak perasan.. haritu pon sama, tu pasal quiz, mula2 aku tak tahu ada quiz, then lagi skali aku tak perasan pon madam cakap esok ada quiz lagi.. hmm kenapa yea dgn aku?
tu crita dlm kelas, minggu ni jugak aku perasan mata aku bila pandang jauh sikit, pandangan jd blur~ dah rabun ke aku??? tapi aku taknak pakai spek~~hmm
dan lagi, semalam 3 kali aku rasa nak termuntah.. *kahwin blom, pakwe pon takde, so jangan salah faham eh, hee joke je  
semua yang berlaku ni sebab stress ke hah? aku tak bagitau mak pon lagi sbb takut mak risau, exam dah dekat. atau mungkin aku homesick? dah lama gila tak balik !!! haha
entahlah, aku pun tak tawu lah..
nak cakap aku tak makan, aku makan je..memang aku ada gastrik tp macam jarang je sekarang perut kosong, malah lagi kuat makan ada lah...

hmm apepon, sy harap korang doakan lah sy yea.. dan sy nak mintak maaf sebelum terlambat, hee

#ada kes sorang pelajar kat uia ni, dia stress sampai hilang ingatan sekejap, mula2 degupan jantung dia tak menentu, lepas tu pihak PPUM dah tambah darah kt dia, banyak paket jugak la.. pd masa yg sama, masa dia dekat wad, ahli keluarga dia pon dia tak ingat, mak ayah pon dia tak ingat.. tapi mungkin atas berkat doa orang ramai, dia kembali sihat :) alhamdulillah..

moga Allah permudahkan segalanya.. sy nak balik kedah dengan aman !! sobsob :'(

8 comments:

ain diyana said...

ada sesuatu yg menganggu fikiran adik kot..

Nur Azwa Edora said...

alamak ,, adik fikir apa ni sayang oi??? namo macam ni..cuba rileks2.. tenangkkan fikiran.. kak dora rasa ade sesuatu yang adik fikirkan ni smpai macam ni sekali jadi.. jangan lupa makan k .. kang tak makan perut kosong nnti lagi muntah2 tau.. jage2 diri.. lau ade masalah pape , nak share pape ,,gtau je akak k?? :)

S.K.A said...

Inshaa'Allah =) xde papelah 2..angau skit je kot hehe...kalau xshat pergi je jumpa doktor..smoga smuanya ok je..inshaa'Allah..be strong..

Nur Khairiah Irwanie said...

Good luck aza..dont be stress2 yea.. :)

MaWaR RinDu said...

ain diyana: huhu ntahlah, stress sgt kot, tp alhamdulillah,,smakin ok..

NAE : huhu thanks kak dora,,untung sy dapat knal akak,,hehe alhamdulillah,semua dh hampir selesai..

MaWaR RinDu said...

S.K.A : huhu tulah,,angau apa ntah,, haha angau dgn asymen n presentation kot,, haha.. ok, i'allah

Nur Khairiah : in shaa Allah kak :D ma kasih

Rubiatul Adawiyah said...

dah kenape? pikir ape ha? isyh3.. ceh, macam nasihat kat diri sendiri pulak.. :D dah dah. jangan stress sangat ye :)

MaWaR RinDu said...

rubiatul adawiyah : huhu in shaa Allah :D