Saturday, 21 September 2013

Setengah tahun sudah berlalu~~

Malam yg agak buatkan aku hiba, tak tahu kenapa, tapi dah jarang rasa macam ni sebenarnya..

Kasihku...
Ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta
Sedetik lebih selepas selamanya....
*hanya lagu sahaja*


Sticky notes yg ditulis olh aku dan ditampal di board AMF.

Harini kluar dgn kawan, ada la cerita sal seseorag kt dy.. tp tu suma kenangan ja, tak sangka plak malam ni ada rasa hiba sikit.. Apepon, kenangan tetap kenangan. takkan berulang lagi dah.. Dah setengah tahun dah berlalu. I'm counting? yess I am. huhu. Aku bukanlah orang yg mudah lupakan orang lain i'allah..
Forever alone? Biarlah sekarang aku 'alone' pon, aku ada Allah. dan kalau boleh aku taknak terima sesiapa lg sbb kadang2 aku takut dikecewakan. Biarlah rasa hati ni pergi dulu, baru aku fikir macam mana.  Rasa nak disayangi dan menyayangi tu memg ada tp rasa takut dilukai dan bertepuk sebelah tangan tu lebih mengatasi segalanya.

setakat ni ja perkongsian rasa..jom tidur :) jangan lupa baca doa..

# Ma fi qalbi ghairullah #
Al-Fatihah ku kirimkan dr jauh

6 comments:

Khairunnisa' said...

The feeling, saya sangat memahaminya. Saya bukan saja takut pada sesuatu hubungan tetapi takut pada lelaki juga (haha). Pelik tak? Memang teringin nak berkeluarga dan menginginkan anak sendiri, but itulah. Fobia betul!

Nisa'

Qristal Llove said...

Yup.. QL jg faham the feeling.. xpe la.. moga kite semua diberi yang terbaik oleh Nya.. ye takkk?

MaWaR RinDu said...

wahhh kenapa fobia sgt tu? huhu sy xda lah fobia tp nk bercinta tu mgkin tak kot, mlainkan dgn yg halal nty, in shaa Allah :)

MaWaR RinDu said...

huhu mestilah !! aminnn,, moga dipertemukan dgn yg setia,, aminn

S.K.A said...

betol 2 =) Allah ada..bercinta la lpas kwen..cuba cri kelainan pula..he3 smoga bahagia selalu..jgn bimbng..kawan2 ada je..xkn alonelah..

MaWaR RinDu said...

hehe kan? bercinta lpas kawin lg baik kan? in shaa Allah