Monday, 23 September 2013

Menghilang Seketika ~

wowowowow tajuk dia baq hang !!
haha sebelum tu, ASSALAMUALAIKUM readers !!
tajuk harini lain macam sikit, huhu 
menghilang seketika ~
actually, final exam just around the corner.
takkan aku nak berblogging lagi 24 jam kan? huhu
sememangnya harini banyak kerja telah diselesaikan.
walaupun mood xda la baik sgt tp alhamdulillah bila kerja aku dah habis, aku rasa lega sangat ~~~
cuma tinggal lagi 1 assignment nak kena submit dan satu je lagi presentation dan report untuk program bersama anak2 org asli.. errkk mcm bnyak tp xbanyak macam sblm ni.. 23/9. last presentation grammar, last quiz ntuk drama, last submission researched essay drama.. waa overall Alhamdulillah, i can make it!
walaupun sebenarnya sedikit terkilan sbb aku xtawu ada quiz harini tp alhamdulillah bolh jawab jgak sbenarnya,,huhu ... dan Alhamdulillah jgak walaupun busy sebagai hisbah lines up, sebagai s/u biro dne & dnp, sebagai unit perhubungan gcc, Allah masih bg aku peluang untuk settlekan assignment dan hantar pd waktunya walaupun kalut tahap xda tahap..huhu 
*aku rasa macam buat entry perpisahan plak *
yaaa sesungguhnya sem ni dah nak habis dan sem terakhir aku di sini ialah shortsem nty..tgal lagi satu sem ja.. maksudnya dah tak lama dah aku nak dok sini sblm g gombak plak..hmmm berat hati nak cakap,, ntah gembira ntah tak..
apepon aku tahu sesuatu, kalau aku stress sbb belajar, sebab banyak kerja, aku akan jadi seorang yg kuat makan dan maka dgn stress jgak bnyak gengster di muka aku nih,, huhu
dan kalau aku stress sebab err 'puppy love', selera makanan aku akan hilang,, huhu apepon tu semua pengalaman ja bg aku :) ad suka ad duka~~

rasanya sampai sini jalah entry kali ni kot. if aku ada masa lg, in shaa Allah aku akan online lg.
dan pada sesapa yg RINDU aku tu, bolehla ke FB aku ni kay,, huhu sebab fb mungkin aku bukak lg kot sbb ada bnda pntg, law blog ni bukanlah tak penting, tp most of the readers and most of my blogger frends tak kenal pon sapa sebenarnya aku kan? huhu sokay, nty kita kenal2 lagi yea :D

Have a blast guys ! have a nice day ! improve your faith ! 
klaw sedih, ingat, Allah sentiasa ada dgn kita :D
aku bersyukur sbb dapat kenal korang walaupun hanya dlm blog, tp aku banyak belajar dr korang (:
moga korang dalam perlindungan Allah ..

#apesal serius sgt ni entry aku?huhu

#maaf atas penggunaan kata ganti diri aku #
  wassalam  

13 comments:

puteri airyn said...

Goodluck Aza for your exam..

MaWaR RinDu said...

huhu thenx kak erin :D

Rubiatul Adawiyah said...

good luck wak. sy pun tengh final exam ha.. singgah kejap2 je ni .. hehe :D

S.K.A said...

All the best aza =) belajar elok2...inshaa'Allah smoga dipermudahknNya..igt baik2, ape yg terjadi pasti ada hikmahnya..Senyum Sokmo! =)

Eiqa Almond said...

waalaikumsalam.. :)
terasa lama tak singgah sini ^_^
Goodluck tauu dik.! :)

MaWaR RinDu said...

haha sama la,,,bw jgak nih,,huhu ok,, all d best jgak bt awk :D

MaWaR RinDu said...

huhu in shaa Allah,, tima kasih doakan :) senyum itu in shaa Allah pasti :D

MaWaR RinDu said...

huhu tulaa,,lama jgak x ke rumah akak :D in shaa Allah,,tima kasih kak

S.K.A said...

Sama2 =) he3..gud2..

Nur Khairiah Irwanie said...

good luck aza :)

MaWaR RinDu said...

thenx akak :D

Nur Azwa Edora said...

gud luck dear... wish u all the best k ... :)

MaWaR RinDu said...

NAE: huhu in shaa Allah,, thanks kak dora ^__~