Monday, 9 September 2013

Perkara Biasa Tapi Pelik ~

Assalamualaikum kalian ~
Bertemu lagi kita di entry seterusnya..haha macam segmen gituu
tajuk tak taw nak letak tajuk apa,
kiranya nak story2 ja benda yg agak sweet bila dikenang bg aku, huhu *maaf guna kata ganti diri aku*
sapa nk baca silakan membaca, yg xnak membaca boleh KLIK SINI, nak lebih menarik, PICIT SINI

alkisah suatu hari di fb aku post sesuatu dlm grup nih, then ada la yg komen, dan yg komen tu plak memg rare gila nak like n komen kt status org. dan semestinyalah dia tu lelaki. kawan2 kitorang je. aku berani wat entry ni pon sebab aku yakin lagi sure bahawasanya dia takkan baca blog aku, haha *kalau dia baca seyes malu tahap xda tahap,huhu  ..
haa macam nilah rupa orang yg baca komen tu,,haha

ok balik pd cerita td, dia ni bg aku biasa2 je sebab aku layan dia macam kawan yg lain jgak, hensem? taktaw nak kata sebabnya pd mata aku biasa2 tp dia ramai peminat, huhu so korang analisis sendiri la hnsem ke tak,haha. dan pabila dia komen tu, mula la kejutkan ramai orang terutama crush2 dia,huhu,. macam mana aku tawu tu? aku tawu bila aku bukak twitter aku yg boring tu, aku tgok ada org tweet kata bengkak plak hati tengok budak tu komen kt status aku, haha dan sebenarnya aku tahu dyorang bergurau je n aku tuu, gpon dyorg tahu dia tu kawan aku je..si dia ni jenis yg tak layan perempuan sangat, mungkin sebab tu lah dia ramai peminat dalam diam kot.. dan aku pun bukanlah rapat sgt n dia, tapi disebabkan kami pernah join satu program ni, time tulah start rapat pon, rapat tak rapat sangat la,tapi bnyak perkara la yg kitorang sembang,. yg lawaknya bg aku, time tu jugaklah dia punya crush yg lain bagi jelingan maut kat aku,haha jeles tengok aku main game ngan dia, haha .. bila aku teringat balik, buat aku tersenyum, sebab aku tahu semua benda tu hanyalah gurauan semata n diorang x pernah la nak isytihar aku sebagai 'rival' diorang,hee..

moral of the story, banyak benda yg menjadi kenangan antara kita dengan kawan2 kita walaupun ianya hanyalah perkara yg kecik je. kan?

#bila orang yg diam dan ramai peminat tiba2 buat sesuatu yg jarang buat, mesti semua orang pandang pelik kan? huhu hakikat yg sebenar, kawan tetap kawan :) dan aku sayang yg betul2 kawan (:

13 comments:

S.K.A said...

he3 ntah2 kawan dan peminat dlam diam kot =) mn thu..kan2

Eiqa Almond said...

ayookkkk, jgn melekat 1 hari nantii sudahh :P

MaWaR RinDu said...

huhu x mungkin tuh,,kawan je,, xda minat2 nih,huhu

MaWaR RinDu said...

huhu xkan,in shaa allah :) kawan je,,lebih2 x dlayan :D

Lieya Von Jay said...

betol tu... kalo org yang jarang2 komen tba2 ja muncul mengomen especially org yang ramai peminat memang agak mengejut kan ^_^

MaWaR RinDu said...

haha kan? betul sesangat lah tu,, umpama macm benda jarang buat tiba2 dy buat, pelik ah

puteri airyn said...

wah..macam bakal terbit bunga-bunga cinta je..hehe..gurau je

puteri airyn said...

wah..macam bakal terbit bunga-bunga cinta je..hehe..gurau je

puteri airyn said...

wah..macam bakal terbit bunga-bunga cinta je..hehe..gurau je

puteri airyn said...

wah..macam bakal terbit bunga-bunga cinta je..hehe..gurau je

Ida Syuhada said...

Dalam hati ada taman la tu hehehe

MaWaR RinDu said...

haha xlah kak,saja ja tu,, hihi xmungkin,in shaa Allah :D

MaWaR RinDu said...

haha xlah kak, sy hati batu sikit,hihi susah nk jatuh hati..haha mungkin sbb xjumpa yg sesuai lg kot :)